F.O.L.L.O.W.E.R.S

Sunday, January 15, 2012

OH TIDAK ! !

Assalamualaikum
selamat pagi  to all my lovely readers
nak tahu x kenapa tajuk entri OH TIDAK?
semalam sabtu kan,bos datang kedai daa
kelam kabut dibuatnya,yang x pakai uniform
semua terus pakai uniform,hahaa
da la garang bos aku tu,garang ke?
ikut mood,kadang2 swing.... 

nak cakap pasal bos,semalam dia datang
cakap kt supervisor kiteorg
semua staff pakai jeans..
ape jadahnye kalau pakai jeans?!
dia suruh kiteorg kerja nanti kena 
pakai seluar kain cotton or slack
warna hitam,mana nak cari??

x style laa kerja x pakai jeans,aduhh
mulai hari ni dah kena pakai,memang
x la kan,grrr...aku ada je slack hitam
hurm,nak buat camne,pakai jelah
OH TIDAKK,TAK SUKA LORR



6 comments:

ADILA MOHKTAR II said...

Hentam je lah. Nanti kena buang kerja lagi susah pulak. hoho ^^V

cik kiwi's said...

hahahaha....ok la tu pki slack..baru nampak mcm kerja pejabatttt..hhahaha

insyirahismail said...

hahaha...pkai seluar skolah je tok..

Nana Leina said...

seluar msa form6 mana? hahaha

naiemah_ramli said...

haha..pkai je lah..hikhik

Rio Pratomo said...

nice blog sahbat,.
saya sudah follow sahabat, follow balik ya,. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...