F.O.L.L.O.W.E.R.S

Wednesday, March 23, 2011

3 Bujang Lapok 6AW2

Dari kiri,Aiman@bieber,nape ktorg panggil dia bieber sbb dia nie suke sangat duk dalam kelas dgr lagu justin bieber,skunk rambut dah mcm bieber dah,hahaha.tak tengok dalam laptop dia lagi,hah,amek kau,semua lagu justin bieber,dia nie cm terkena bieber fever kot,hahaha

Kt tengah2 pulak tu,nie Zul Ariff@Caen,dia nie KP sekolah ktorg,dia nie kira tegas jugak la,tegas ke?haha,tapi dia nie suke sangat kacau budak2 pompuan dalam kelas,paling dia suke kacau 'eypa' la,xthu nape,ade pape ke?entah la,hahaha.kadang2 lawak jugak,tyme dia menari kew,perangai dia nie pelik la sikit,kdg2 hyper ade jugak,hehe

Belah kanan sekali tu,nie Hakimi@qi,akulah nie,hehe..aku ketua tingkatan kelas dyorg nie,nk ckp aku nie tegas,xdelah tegas sgt kan,sikap tanggungjawab tu adela,hahaha,puji diri sendiri lak,hahaha.kdg2 suke buat lawak,kdg2 dyorg gelak,kdg2 x gelak,hehe.aku xsuke jadi pengawas cm dyorg nie,lau aku jadi pengawas,sape nk jadi penghulu kelas ktorg,hehe.

p/s:Kepada kawan2 sejati ku,mintak maaf yek,saje nak cerita pasal korg,nie xde kena mengena dengan yang sudah meninggal dunia,hahaha,btw...we are bujang lapok 6AW2,we do the best in STPM 2011
'AMINN'

2 comments:

eypa jelaa said...

lah name aku naik jugak..errr, weyh buat la tok pompuan pulak..ko kan dah xde cerita sgt..aku nak tgk ko describe kitorg pulak =p

Sekamar Rindu said...

salam...

singgah folo ur blog...**54

kenangan ngn member memng best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...