F.O.L.L.O.W.E.R.S

Friday, May 6, 2011

Spread to everyone

Huhh!!hari ini aku dimajal oleh kawan2 aku,sial betol laa,dua2 kelas dah tahu pasal SA aku tu,sebenarnya ktorg xde pape pon,juz kwn biasa laa.aku x kesah pon sebenar perkara yg terjadi dlm kelas tu,boleh plak kwn aku tulis nama aku n SA aku tu at meja,nie yg kwn aku tulis "couple of the year",and "F** nk letak mane?",bleh plak semua dtg tulis LIKE at meja tu,buat mcm LIKE status at FB lak,mmg sial laa,F** dah berpunya kot,ayoyo...ak juz suke cara dia n perwatakan dia je,tu jew,lagipun aku segan,hahaha,tibe! *xde kena mengena dengan segan..


p/s: nasib baik hari ni hari jumaat,aku xnk marah2,korg xthu lagi lau aku betol2 marah,n aku juga pikir kawan kan,mmg aku nie sporting tapi ada tahap dia jugak,kalu nie aku maafkan korg,salam. ::luahan hatiku::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...