F.O.L.L.O.W.E.R.S

Monday, January 31, 2011

Nasib Ada...

Salam kepada semua blogger,sudah lama aku x update blog aku nie,ntah la busy memanjang,hehehe.msti semua tertanya2 dgn tajuk entri sy kt atas tu kan??
Sebenarnya xde ape pon,just nk cerita aku pegi bank arini,pegi wt kad bank,niat nk wt kad bank dah lame tp cuti nie bru dapat buat daa.smpai sahaja no giliran aku dipanggil,"ting tong" 1033 kaunter 2.ak tros pegi kepada kakak yg ala2 yuna tu,hahaha,ak ckp nk wt kad bank,dy mntak IC dan buku bank,merdu pulak suara nk kakak kaunter 2 tu nk mntak aku punya IC dan buku bank.hahaha,tudung dh yuna,comel ad la jugak.hehe

Setengah jam kemudian....

proses ak nk wt kad bank da ciap,tros dapat kad dan no pin skali tros dapat,biasalah putrajaya kan.hehehe.ak tros blik xtgk lagi buku bank tu..
sampai2 umah ak tgk buku bank ak dah kemaskini,duit yg ayah ak bank in ada,tp duit yg mak ak bank in xde!!kenapa xde??adui2

baru td....
aku keluar jap pegi check guna kad bru smbil nk tkar no pin gx,msuk jer kad msukkan no pin,pegi ke pertanyaan baki,fuhhh! nasib ada duit ak,dlm buku bank ada dlm 5rat,p kt ATM ada laa dlm 10rat..oooo,sbnarnya kakak tu x kemaskini yg lepas2 daa,p yg penting kakak tu comel,hehehe.
Wsalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...